Bankowość Internetowa
Jeden z najnowocześniejszych produktów bankowości elektronicznej. Umożliwia Klientowi Banku obsługę rachunków poprzez sieć Internet. Dzięki usłudze Klient może sam wykonywać operacje bankowe związane z jego rachunkami – przelewy, kontrola stanu rachunków. Klient ma dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego oraz posiadać komputer bądź inne urządzenie z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.
Usługa Internet Banking umożliwia naszym Klientom między innymi:
- łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez Klienta niezależnie od miejsca i czasu,
- możliwość dokonywania dowolnych przelewów, w tym składki ZUS i Urząd Skarbowy,
- możliwość zdefiniowania przelewu w celu ułatwienia wielokrotnego wykonywania przelewów na ten sam rachunek,
- uzyskiwać informacje o wysokości sald na rachunkach,
- uzyskiwać informacje o operacjach bieżących, historii operacji oraz niewykonanych operacji na rachunku,
- zarządzanie limitami transakcji
- możliwość złożenia wniosków o świadczenie Rodzina 500+ i świadczenie Dobry Start (300+)
- wygoda i oszczędność czasu,
- tańsze opłaty za przelewy,
- bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych.
Dokumenty do pobrania – Podręczniki użytkownika
- Instrukcja użytkownika dla Klientów indywidualnych
- Instrukcja użytkownika dla Klientów instytucjonalnych
- Instrukcja interfejsu mobilnego dla usługi Internet Banking
- Instrukcja użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (system android)
- Instrukcja użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (system iOS)
Zachęcamy do korzystania z bankowości elektronicznej w Ludowym Banku Spółdzielczym w Zduńskiej Woli.
Aplikacja Mobilna
Aplikacja mobilna Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu dla Klientów Ludowego Banku Spółdzielczego w Zduńskiej Woli.
Zachęcamy do sprawdzenia funkcjonalności Aplikacji mobilnej Nasz Bank, do których m.in. należą:
- mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
- dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
- bezpieczeństwo logowania za pomocą kodu PIN lub biometrycznie (przez odcisk palca)
- wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach; przelewy jednorazowe, predefinowane, z możliwością wczytywania za pomocą kodów QR
- informację o lokatach, kredytach, harmonogramach spłat
- mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej oraz wpłat/wypłat w kasie w banku (dla tych rachunków, które są dostępne w bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej);
- powiadomienia PUSH – automatyczne notyfikacje (komunikaty) wyświetlane w aplikacji
- satysfakcję korzystania z usług banku.
Zacznij od pobrania i zainstalowania Aplikacji mobilnej Nasz Bank na urządzeniu mobilnym. W zależności od urządzenia z którego korzystasz, pobierz aplikację z:
Regulamin korzystania z aplikacji Nasz Bank
SMS Banking
SMS Banking – usługa zapewniająca dostęp do informacji o saldzie swoich rachunków za pośrednictwem telefonu komórkowego z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon klienta. W usłudze SMS Bankingu najważniejsze są wygada i prostota – komórkę klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje. Informacja przychodząca w postaci standardowego SMS z banku może być odczytana i jest dostępna w każdej chwili w pamięci telefonu.
Wiadomości wysyłane w usłudze SMS Banking można podzielić na pięć kategorii:
- Wiadomości otrzymywane po wykonaniu operacji w systemie bankowym (np. uznanie bądź obciążenie rachunku). Wiadomość taką klient dostaje już w ciągu kilku sekund od czasu powstania operacji.
- Wiadomości na żądanie. Generowane w odpowiedzi na otrzymany SMS z zapytaniem od klienta (np. podaj listę rachunków, aktualne oprocentowanie, ostatnich 5 operacji)
- Wiadomości wysyłane o określonej porze dnia (z podsumowaniem operacji na rachunku Klienta), które zawierają m.in. informacje takie jak: nazwę rachunku, bieżące saldo, informację o obrotach oraz wolne środki.
- Informacje o nadchodzących wydarzeniach na rachunku wysyłanych raz dziennie takich jak zbliżający się koniec limitu kredytu, nie wykonanie zlecenie okresowe itp.
- Wiadomości marketingowe.
SMS Banking – umożliwia autoryzację transakcji (operacji, przelewów) oraz uwierzytelnianie Klienta w usłudze Internet Banking za pomocą wiadomości SMS.