Aplikacja mobilna Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu dla Klientów Ludowego Banku Spółdzielczego w Zduńskiej Woli.
Zachęcamy do sprawdzenia funkcjonalności Aplikacji mobilnej Nasz Bank, do których m.in. należą:
- mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
- dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
- bezpieczeństwo logowania za pomocą kodu PIN lub biometrycznie (przez odcisk palca)
- wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach; przelewy jednorazowe, predefinowane, z możliwością wczytywania za pomocą kodów QR
- informację o lokatach, kredytach, harmonogramach spłat
- mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej, wpłat/wypłat w kasie w banku (dla tych rachunków, które są dostępne w bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej) oraz autoryzację 3D Secure dla operacji dokonywanych kartą płatniczą
- powiadomienia PUSH – automatyczne notyfikacje (komunikaty) wyświetlane w aplikacji
- satysfakcję korzystania z usług banku.
Zacznij od pobrania i zainstalowania Aplikacji mobilnej Nasz Bank na urządzeniu mobilnym. W zależności od urządzenia z którego korzystasz, pobierz aplikację z: