ŚREDNIE KURSY WALUT EURO4.26 USD 4.1 CHF 4.58 GBP 5.13
blik
EKO www v1
Plac_bezdotykowo
SuperKredyt_slider
Bezpieczenstwo_1
PRP_ZUS_1400_400
MojDom_slider
Realizuj_marzenia
Dobry_plon1
BLIK_na_telefon
kredyt płynnościowy SGB_1600x650
kdk_1
kno_1
kowr_1
2024_BN
previous arrow
next arrow

Klienci indywidualni - Bankowość Internetowa


Bankowość Internetowa

Jeden z najnowocześniejszych produktów bankowości elektronicznej. Umożliwia Klientowi Banku obsługę rachunków poprzez sieć Internet. Dzięki usłudze Klient może sam wykonywać operacje bankowe związane z jego rachunkami – przelewy, kontrola stanu rachunków. Klient ma dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez kolejek i trudności komunikacyjnych. Wystarczy być posiadaczem rachunku bankowego oraz posiadać komputer bądź inne urządzenie z dostępem do sieci internetowej z przeglądarką WWW oraz podpisać niezbędne dokumenty w placówce Banku.

Usługa Internet Banking umożliwia naszym Klientom między innymi:

  • łatwy dostęp do wszystkich rachunków wskazanych przez Klienta niezależnie od miejsca i czasu,
  • możliwość dokonywania dowolnych przelewów, w tym składki ZUS i Urząd Skarbowy,
  • możliwość zdefiniowania przelewu w celu ułatwienia wielokrotnego wykonywania przelewów na ten sam rachunek,
  • uzyskiwać informacje o wysokości sald na rachunkach,
  • uzyskiwać informacje o operacjach bieżących, historii operacji oraz niewykonanych operacji na rachunku,
  • zarządzanie limitami transakcji
  • możliwość złożenia wniosków o świadczenie Rodzina 500+ i świadczenie Dobry Start (300+)
  • wygoda i oszczędność czasu,
  • tańsze opłaty za przelewy,
  • bezpieczeństwo dokonywanych operacji bankowych.

Dokumenty do pobrania – Podręczniki użytkownika

  1. Instrukcja użytkownika dla Klientów indywidualnych
  2. Instrukcja użytkownika dla Klientów instytucjonalnych
  3. Instrukcja interfejsu mobilnego dla usługi Internet Banking
  4. Instrukcja użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (system android)
  5. Instrukcja użytkownika aplikacji mobilnej Nasz Bank (system iOS)

Zachęcamy do korzystania z bankowości elektronicznej w Ludowym Banku Spółdzielczym w Zduńskiej Woli.


Aplikacja Mobilna

Aplikacja mobilna Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu dla Klientów Ludowego Banku Spółdzielczego w Zduńskiej Woli.

Zachęcamy do sprawdzenia funkcjonalności Aplikacji mobilnej Nasz Bank, do których m.in. należą:

  • mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
  • dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
  • bezpieczeństwo logowania za pomocą kodu PIN lub biometrycznie (przez odcisk palca)
  • wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach; przelewy jednorazowe, predefinowane, z możliwością wczytywania za pomocą kodów QR
  • informację o lokatach, kredytach, harmonogramach spłat
  • mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej oraz wpłat/wypłat w kasie w banku (dla tych rachunków, które są dostępne w bankowości internetowej i Aplikacji mobilnej);
  • powiadomienia PUSH – automatyczne notyfikacje (komunikaty) wyświetlane w aplikacji
  • satysfakcję korzystania z usług banku.

Zacznij od pobrania i zainstalowania Aplikacji mobilnej Nasz Bank na urządzeniu mobilnym. W zależności od urządzenia z którego korzystasz, pobierz aplikację z:

Regulamin korzystania z aplikacji Nasz Bank


SMS Banking

SMS Banking –  usługa zapewniająca dostęp do informacji o saldzie swoich rachunków za pośrednictwem telefonu komórkowego z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon klienta. W usłudze SMS Bankingu najważniejsze są wygada i prostota – komórkę klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje. Informacja przychodząca w postaci standardowego SMS z banku może być odczytana i jest dostępna w każdej chwili w pamięci telefonu.

Wiadomości wysyłane w usłudze SMS Banking można podzielić na pięć kategorii:

  1. Wiadomości otrzymywane po wykonaniu operacji w systemie bankowym (np. uznanie bądź obciążenie rachunku). Wiadomość taką klient dostaje już w ciągu kilku sekund od czasu powstania operacji.
  2. Wiadomości na żądanie. Generowane w odpowiedzi na otrzymany SMS z zapytaniem od klienta (np. podaj listę rachunków, aktualne oprocentowanie, ostatnich 5 operacji)
  3. Wiadomości wysyłane o określonej porze dnia (z podsumowaniem operacji na rachunku Klienta), które zawierają m.in. informacje takie jak: nazwę rachunku, bieżące saldo, informację o obrotach oraz wolne środki.
  4. Informacje o nadchodzących wydarzeniach na rachunku wysyłanych raz dziennie takich jak zbliżający się koniec limitu kredytu, nie wykonanie zlecenie okresowe itp.
  5. Wiadomości marketingowe.

SMS Banking – umożliwia autoryzację transakcji (operacji, przelewów) oraz uwierzytelnianie Klienta w usłudze Internet Banking za pomocą wiadomości SMS.