ŚREDNIE KURSY WALUT EURO4.26 USD 4.1 CHF 4.58 GBP 5.13
blik
EKO www v1
Plac_bezdotykowo
SuperKredyt_slider
Bezpieczenstwo_1
PRP_ZUS_1400_400
MojDom_slider
Realizuj_marzenia
Dobry_plon1
BLIK_na_telefon
kredyt płynnościowy SGB_1600x650
kdk_1
kno_1
kowr_1
2024_BN
previous arrow
next arrow

SMS banking


SMS Banking –  usługa zapewniająca dostęp do informacji o saldzie swoich rachunków za pośrednictwem telefonu komórkowego z dowolnego miejsca na świecie, w którym działa telefon klienta. W usłudze SMS Bankingu najważniejsze są wygada i prostota – komórkę klient ma zawsze przy sobie i przez nią może nawiązać kontakt z bankiem z dowolnego miejsca, właśnie wtedy, kiedy tego potrzebuje. Informacja przychodząca w postaci standardowego SMS z banku może być odczytana i jest dostępna w każdej chwili w pamięci telefonu.

Wiadomości wysyłane w usłudze SMS Banking można podzielić na pięć kategorii:

  1. Wiadomości otrzymywane po wykonaniu operacji w systemie bankowym (np. uznanie bądź obciążenie rachunku). Wiadomość taką klient dostaje już w ciągu kilku sekund od czasu powstania operacji.
  2. Wiadomości na żądanie. Generowane w odpowiedzi na otrzymany SMS z zapytaniem od klienta (np. podaj listę rachunków, aktualne oprocentowanie, ostatnich 5 operacji)
  3. Wiadomości wysyłane o określonej porze dnia (z podsumowaniem operacji na rachunku Klienta), które zawierają m.in. informacje takie jak: nazwę rachunku, bieżące saldo, informację o obrotach oraz wolne środki.
  4. Informacje o nadchodzących wydarzeniach na rachunku wysyłanych raz dziennie takich jak zbliżający się koniec limitu kredytu, nie wykonanie zlecenie okresowe itp.
  5. Wiadomości marketingowe.

SMS Banking – umożliwia autoryzację transakcji (operacji, przelewów) oraz uwierzytelnianie Klienta w usłudze Internet Banking za pomocą wiadomości SMS.